tirsdag 19. februar 2013

La det bli lys!


Ikke det at jeg er så bibelsk av meg, men den setningen passer veldig godt på denne tiden av året - for da kan det liksom ikke bli lysere fort nok!

Og det er nok det som har ført til at jeg den siste tiden har blitt helt opphengt i lamper og andre lyskilder. Mitt søk på nettet etter en spenstig lampe førte til et kjøp av en ikke spenstig lampe, men den passer nå godt hjemme hos meg synes jeg.


Jeg kjøpte lampen (over) hos Interioaddict. Den har kommet den lange veien fra England med båt - like hel og fin. Det eneste jeg måtte gjøre var å skifte støpselet, for det var tilpasset britiske strømuttak, men med en hendig mann i huset var det gjort på et blunk og jeg fikk lys i den nye lampen min :-)
Skapet er fra Home & Cottage.

Jeg kunne veldig gjerne ønsket meg et kjøkkenbord, med en kul retrolampe over, men det får bli en annen gang, for vi har åpen løsning og ikke plass til et eget bord på kjøkkenet. Men det kan jo være noen av dere kan finner inspirasjon i mitt søk etter en kul lampe. "Kul lampe" var nemlig det jeg skrev i søkefeltet i Google, og dette er treffene jeg fikk, foruten den jeg kjøpte selv:




De to lampene over finnes hos Interioraddict.
Denne kule taklampen heter Herstal Mellow pendel lille LED

IKEA har noen fantastisk kule telyseholdere (under) som er laget som et gammelt elarmatur i porselen (ser ut slik som de gamle lampesoklene gjorde). De kan brukes enkeltvis eller i lenke. Stilig!
Ha en lysende fin uke!

Anette :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig med kommentarer på innlegg og tilbakemeldinger på bloggen min :)