lørdag 23. februar 2013

Kort og godt!


Tidlig en nydelig lørdagsmorgen, solen skinner akkurat over fjelltoppene og sender sine første stråler over Bergen by. Første dagen i vinterferien, og på en sånn dag skulle vi strengt tatt vært på fjellet og boltret oss i snøen, men i dag er det bursdagsfeiring for min søster og min skjønne niese, så her sitter jeg og finpusser på de hjemmelagede kortene. Snart klar for bursdagsfeiring!

Litt fin tape har jeg brukt, tapetrester, stempel, en saks som klipper mønster og så har jeg skrevet ut noen bilder av bursdagsbarnet.

Da jeg begynte hadde jeg funnet frem allværdens tråd, hyssing, bånd i ulike farger, masse forskjellige papirer, og annet krimskrams jeg har liggende, men endte opp med det enkle  - kort og godt!

Riktig fin lørdag!

Anette :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig med kommentarer på innlegg og tilbakemeldinger på bloggen min :)