torsdag 14. februar 2013

Herlige hylle!


Jeg innrømmer det; jeg er en stor tedrikker og avhengig av en kopp på morgenkvisten, aller helst den gode gamle Earl grey. Har prøvd ulike Pukka teer og andre mye omtalte tesorter og merker, men vender stadig tilbake til Earl grey.
På landstedet vårt i havgapet har jeg derfor nå laget meg en liten teavdeling. Skulle gjerne hatt en krok, men det er ikke mulig...

Jeg gjorde et hyllekupp i en blomsterbutikk, og fikk meg en flott hylle til termos, tekopper og tebokser. Ha, jeg skulle jo egentlig bare innom apoteket... men det er jo ofte når vi ikke er på jakt etter noe at vi finner små skatter!
  Hyllen passet perfekt ved enden av kjøkkenbenken på det landlige kjøkkenet.

Bildet av den flotte deigen er fra fastelavensbollebaking med min søster. Da fikk jeg enda en gang brukt den fine nye KitchenAid-maskinen - veldig gøy! Og ja, vi drakk masse te :-)

God helg etter hvert!

Anette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig med kommentarer på innlegg og tilbakemeldinger på bloggen min :)