mandag 27. mai 2013

Herlig turkis

Som dere skjønner så er jeg glad i blåfarger og nå har jeg malt med turkis. Det er utrolig gøy å male med farger. Den gleden ved å åpne malingsspannet og se fargen live etter å ha tatt den ut fra en liten fargeprøve - oj, oj, oj!



Jeg kjøpte et gammelt furubord på loppemarked i fjor, som jeg tenkte skulle få en fin plass i huset vårt i havgapet. Planen var at det skulle males, men jeg hadde ikke lyst på hvitt. Det blir jo litt kjedelig og blast når alt blir ensfarget, så jeg lovet min søster at jeg skulle gå for en knallfarge.



Hun trodde meg nok ikke helt, men her er beviset - herlig turkis, også kalt Pirat i Jotuns fargekart. Den er egentlig litt støvet, men ikke dus. Veldig spenstig, synes nå jeg...



Hjerteskålen i tre er fra Spar Kjøp, blikkesken til fyrstikker er fra Farmors hus, og lampen er et Fretexkupp (50 kr) med ny skjerm. Ja, og den lille, søte gyngestolen er fra Kremmerhuset.

Ha en finfin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig med kommentarer på innlegg og tilbakemeldinger på bloggen min :)