søndag 31. mars 2013

Påskestemning

Hjemmelaget er vellaget, ...eller noe i den duren. Påskestemning er når vi koser oss på hytten og får tid til å bare være sammen, og kanskje slippe kreativiteten løs. Vi pyntet noen bjørkegreiner og satte i en fargerik mugge på spisebordet - vips så var det påskestemning på hytten!

Eggene i tre er malt og pyntet av 9-åringen i huset. Jeg har prøvd meg på å hekle påskeegg, jeg heklet ferdig ett, litt skakt og skjevt, men sjarmerende :-) Så fant jeg en oppskrift på heklede påskeegg på bloggen Hjertero. De var kjempefine! Derfor prøvde jeg meg på ett til, men det ble med de to... Til neste påske skal jeg hekle mange, mange... Påskestemning ble det i alle fall :-) Sjekk ut de fine heklede påskeeggene på Hjertero.com

Fortsatt god påske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig med kommentarer på innlegg og tilbakemeldinger på bloggen min :)