tirsdag 26. mars 2013

Blått og brukt

Å kjøpe gamle møbler er utrolig gøy! Å fikse dem opp er kanskje ikke den gøyeste tingen i verden, men åh så kjekt når det blir fint og ferdig! I fjor kjøpte jeg et gammelt stuebord på Fretex, tror det er 60-tallstil - veldig kult i hvert fall :)

Jeg skal ha det i stuen i huset vårt i havgapet, og tenkte egentlig at jeg skulle male det hvitt, men etter at jeg vasket det og satt det opp i stuen, i mangel av å ha noe annet å sette glass og godteskåler på, så ble jeg litt usikker. For det er jo egentlig veldig fint i sin originale farge. Kanskje skal jeg bare pusse og olje det? Hmm, kanskje noen som har innspill?



Jada, veggen er litt tom, det er de fleste veggene våre i havgapet - enn så lenge...

Men, jeg synes bordet er genialt; det har en fin plate under som kan romme interiørblader og spill. Foreløpig ingen spill under der da..., fine metallbeslag rundt bordbeina, og så kan det trekkes ut og bli større - fantastisk hvor praktisk design de laget før i tiden!

 
Den blå vasen er fra Kremmerhuset, lerkekvisten fra hagen og de to lysfatene fra Lene Bjerre.
 
God påske!
 
Anette :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig med kommentarer på innlegg og tilbakemeldinger på bloggen min :)