tirsdag 11. desember 2012

Årets julekort



Med fare for at mange nå ser hvilke julekort de antakeligvis får i posten om noen dager, tar jeg sjangsen på å vise noen av dem frem her på bloggen min. Jeg er nemlig litt kry, som vi sier her i Bergen, for i år har jeg laget julekortene selv. Mest fornøyd er jeg kanskje med at jeg faktisk har fått tid til å lage dem, for etter å ha tenkt på at jeg skal lage egne julekort nå i noen år, har jeg i år faktisk fått det til, jeei!
Jeg kjøpte ferdige, blanke kort med konvolutter hos Panduro Hobby og har brukt silkepapir, glitterlim, og klistremerker som dekor. Inni har jeg lagt på bilde av min skjønne familie på den ene siden (printet ut på glossy fotopapir) og så er det plass til å skrive noen velvalgte ord på den andre siden.

Et lite utvalg - av de 27 julekortene jeg laget. En liten bragd i en hektisk hverdag, men veldig kos!
Som bildene viser blir det i år ikke ett eneste likt julekort.

Når jeg laget dem synes jeg det var supert at de ikke var like, men når jeg skulle begynne å skrive på dem ble det fryktelig vanskelig å velge ut hvilke jeg skulle gi til hvem... Ikke krise akkurat, men ikke alle liker sarte, søte engler, og til noen er det mer passende å sende lystige enkle juletrær.

Uansett, nå er den koselige julekortjobben gjort, og jeg har fått ut litt kreativitet. Jeg liker det enkle rene uttrykket, og håper at de som får dem også får litt juleglede - uansett om de liker engler eller juletrær :)

Fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig med kommentarer på innlegg og tilbakemeldinger på bloggen min :)