søndag 4. november 2012

Flere deilige strikketøfler

 Da er jeg ferdig med tøfler til meg selv og lillemann også. Jeg valgte en knall cerise rosa farge til mine tøfler, så får jeg utløp for min jentegreie, som det kalles her i huset, ettersom jeg er den eneste hønen i "hurven".
 Til tøfler i størrelse 36 la jeg opp 40 masker på pinne nr 4 (Mor Åse-garn).
 Når de var ferdig montert heklet jeg en tynn kant rundt og knyttet en liten sløyfe foran. Synes de ble veldig fine, jeg. Eller?
Jeg strikket også et par til lillemann i ca størrelse 22-23. Da la jeg opp 26 masker på pinne nr. 4 med raggegarn. De små søte tøflene var ferdige på en kveld - utrolig lett å strikke :)

Fine?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig med kommentarer på innlegg og tilbakemeldinger på bloggen min :)