mandag 15. april 2013

Ferdig "ny" stol

Da var endelig den ene gamle stolen blitt ny. Herlig å sitte på og fin å se på - en fantastisk kombinasjon! Håper den varer leeenge.

Helst uten at skitne små fingre kladder på den med syltetøy, ketchup, is og alt annet som ikke er så lett å få bort... Det er nå lov å håpe :-)

Stoffet jeg har brukt er fra Tilda og likt som det jeg har brukt som putetrekk på de små stolputene på de andre spisebordstolene. Skumgummien jeg har lagt på setet kommer fra en barnemadrass fra IKEA (til bare 165 kr). Det betyr at jeg kan lage myke seter på enda flere stoler fremover :-)


Gleder meg til den andre stolen også blir klar... når den er ferdig har jeg tre til som skal fikses, men ikke helt like altså. De skal få sin plass på soverommene.

Ha en finfin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig med kommentarer på innlegg og tilbakemeldinger på bloggen min :)