tirsdag 9. oktober 2012

Sommeren er definitivt over

Ja, dessverre! Men bildene har vi enda, om ikke på netthinnen så i hvert fall i det elektroniske fotoalbumet. På en skikkelig regnværsdag som denne blir jeg utrolig glad, og kjenner at jeg smiler når jeg sitter og blar gjennom sommerens forevigede gleder. Barna som leker i sjøkanten, blomstene på epletreet og vårens store glede - tulipanene. Og så rosene da, som står i mot regn, vind og tidlige høststormer - de tviholder på kronbladene og blomstrer og knopper seg fremdeles. For en ståpåvilje :)

En herlig tulipan
Dette er faktisk mitt første blogginnlegg på bloggen min. Bloggen som jeg ikke helt føler er ferdig, men det blir den kanskje aldri heller. Kanskje er det med bloggen som med huset, vi pusser opp, endrer farger og bytter ut puter og tepper for å matche årstid, humør og trender. Det skjer garantert med bloggen min også, på sikt!


En av rosene som for et par uker siden fremdeles hadde kronblader på.
Men i hvert fall, jeg har veldig lyst til å dele bilder og tanker med dere som jeg allerede kjenner, men som jeg ikke får anledning til å treffe så ofte, og dere som jeg enda ikke kjenner :)
De utrolig flotte blomstene på epletreet på forsommeren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig med kommentarer på innlegg og tilbakemeldinger på bloggen min :)